ענף הביטוח מתמודד עם אתגרים חדשים של שינויים דמוגרפיים, שווקים תנודתיים, ותחרות מוגברת של המוצרים הביטוחיים.
מגיפת ה-COVID-19 עשויה להגביר את הצורך והדחיפות בפיתוח פתרונות חדשים ולאמץ פרקטיקות חדשות עבור עולם הביטוח. מאמר זה מציג מגוון רחב של מוצרים מובנים גמישים וחדשניים שיכולים להיות מותאמים אישית לכל מבוטח באופן אישי ומותאם למצבו הפרטני, מוצרי השקעה אלו יוצקים בתוכם ביטוחי חיים וביטוחי בריאות בהתאם למוצר המוצע.
המחלקה לכלכלה
אוניברסיטת בן גוריון בנגב,
ת.ד 653 באר שבע 8410501